tisdag 26 januari 2016

Uppdrag, -Fixa en bekväm stol. Fortsättning.

Känslan av hennes fitta som inte knullat på länge runt mitt hårda skaft var nästan som att ha sex med en oskuld. Hon var så trång att jag var tvungen att trycka in kuken sakta och bestämt tills dess att mitt ollon bottnade i henne och hon utstötte ett skrik av delad njutning och ovana.
Med kuken i botten fanns det fortfarande några centimeter kvar av kuken, vilket inte skulle vara några som helst problem bara jag mjukade upp henne...

För varje lång stöt som jag gav henne, gled hon framåt över ryggstödet på stolen och lyfte upp huvudet tillsammans med att ryggen svankade.

Jag tog ett tag runt hennes våta hår och virade det runt handen i ett stadigt grepp med min knytnäve.
Lätt drog jag hennes huvud bakåt och lät min andra hand greppa hennes rumpa och höll den hårt med tummen tryckandes mot analpluggen.


Det dröjde inte särskilt länge förrän hon klarade av att ta hela kuken. Jag kände hennes saft rinna ned över min pung för varje stöt den daskade daskade till fittan.
Doften av sex, ljudet av sex. Hennes stön, flämtningar och skrik. Sättet hon gnydde till på som en oskuld som fick knulla för första gången.
Snart började hennes ben skaka och jag kände fittan krampaktigt krama om min kuk.
Hennes gnyn byttes ut mot ett avgrundsvrål som skrek: "Knulla mig!"

Jag drog henne i håret allt närmare mig tills hon nästan stod upp på knä i stolen och tog ett tag runt hennes bröst.

Kysste hennes hals. Nacke.
Nafsade. Bet lätt. Öronsnibbarna.

Då kom explosionen och hon skrek rakt ut under flämtande andetag.
Jag kände fittan bli så trång att jag var tvungen att trycka in kuken med våld för att få den i botten igen och kände hur det rann ur henne...

När hennes orgasm ebbade ut drog jag ur kuken ur henne och gick runt stolen.
Utmattad av skakningarna höll hon på att ramla av stolen men jag höll henne fast i håret och sa till henne att ta kuken i munnen.

Utan att protestera lät hon mig munknulla henne, med en blick lyft mot mig och ögon som lös av "jag vill vara duktig"


Jag exploderade min sats i hennes mun och drog, henne hårt mot min kuk när sperman flödade ur den.

Som en duktig flicka svalde hon och log.
"Tack" sa hon och jag var nöjd över hur duktig hon hade varit.

"Får jag gå av stolen nu" frågade hon.

"Du kan lägga dig på sängen" sa jag.

Det blev en sen natt.
Dagen efter när jag skulle gå frågade hon mig om hon kunde få nya uppdrag. Självklart svarade jag.

Vi kommer att ses igen.


/JR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar