fredag 18 december 2015

Sex på balkongen

I veckan träffade jag en tjej, där vi över kik diskuterade sex på alla möjliga ställen mellan himmel och jord.
Av någon anledning fastnade vi vid sex på balkongen. 
Hon hade ingen balkong och min är för ändamålet perfekt anrättad.

Nu ska det sägas att väderleken knappast bjuder till att knulla även om balkongen är inglasad, men så blev det.

Jag preppade med mycket kuddar,filtar och levande ljus.

När hon knackade på dörren var hon iklädd en lång tjock kappa, höga stövlar, handskar och halsduk.
Väl ute på balkongen med lite vin upptäckte jag snart att det var inte mycket annat under den kappan.

Spetstrosor, stayups och bh.
That was it.
Hon måste frusit ordentligt med tanke på att det var ett par minusgrader ute.

Ingen fara. Allt knullande bland filtar och kuddar resulterade i igenimmade glas och svettiga kroppar.

Känslan av att först frysa om kuken och sedan föra in den i en het varm tajt fitta var inget annat än fenomenal.

Undrar just om grannarna på andra sidan gatan uppskattade synen av två suddiga nakna kroppar i det flammande skenet av levande ljus bakom det immiga glaset.

Kan inta annat tänka mig än att synen av hennes ansikte, händer och bröst mot glaset medan jag tog henne bakifrån ståendes, var grym.

Så här kommer ett tips till er alla.
Hitta på något busigt och äventyrligt trots  vintervädret :)

/Joyride

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar