tisdag 25 juli 2017

Accessories

Hej!

Det är längesedan jag skrev något. Ibland har man helt enkelt inte inspirationen eller motivationen.
Jag har under månaderna som gått, blivit mer och mer intresserad av diverse "tillbehör" som man kan använda under sex.

Jag har haft fördelen att prova en del redan, men är väldigt nyfiken på att bygga en "Fuck Machine" och låta intresserade ta del av den.

Det finns ju lite forum för apparaturen och jag är en händig man så själva byggandet är jag inte orolig för.
Däremot så tycker jag att de som finns och som man kan se exempel på, ser väldigt kalla och maskinella ut. Jag skulle vilja gå för ett mer mjukt, varmt och designat uttryck. Som en möbel, eller accessoar. En väska eller liknande.

Vad säger ni tjejer? Är det något ni skulle kunna tänka er att prova? Kommentera gärna.





Förutom det projektet så har jag nu ett antal favoriter:


1: Bojor


2: Nipple-Clamps med gagball




3: Wartenberg Wheel


Frågan är. Vem vågar träffa mig nu....?

/JR

2 kommentarer:

  1. En maskin skulle vara pricken på i´t. Vårt egna bygge skulle behöva en motor :-)
    /sexposedthings.blogspot.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det spännande? Jag tyckte era bilder och ert bygga var otroligt fint!
      Jag håller bloggen uppdaterad ;)

      Radera