måndag 6 februari 2017

Ensam på hotellet

För ett par veckor sedan befann jag mig i Vilnius för några dagar. Syftet med resan var att besöka och skapa nya affärsrelationer, vilket jag såg fram emot.
Jag kände också att det skulle bli roligt att besöka en ny stad som jag aldrig varit i förut med allt vad det innebär.
Trevliga miljöer, god mat (förhoppningsvis) och träffa nya människor.

Jag hade bokat rum på ett hotell som var ett gammalt ombyggt kloster. Dels för att det kändes udda och unikt, men också för att ibland så blir jag så jäkla trött på lyxhotellen som kan kännas generiska och kanske inte alls unika eller mysiga.

När taxin väl tagit mig dit och jag skulle checka in, så fick jag en känsla av att det var väldigt tomt på hotellet.
Det bekräftades av receptionisten då hon berättade att jag var själv den här natten och ursäktade sig lite för att baren inte var öppen och att frukosten kanske inte skulle vara något sparsmakad dagen därpå.
Med lite irriterad känsla av det tackade jag ändå för nyckeln och sa att det säkert var helt ok ändå.

Efter en dusch och lite nya kläder tog jag hissen ned till receptionen och frågade tjejen om hon kunde rekommendera något ställe att käka på.
Det kunde hon och pekade ut restaurangen på Google Maps på min telefon.

Under tiden som jag stod där gjorde jag några observationer om henne i mitt snuskiga sinne.
Hon hade korpsvart hår. Rakt och ned till svanken. En sexig kropp, ca 165cm lång och kanske runt 50 kg. Tajt svart kavaj, vit skjorta, uppknäppt så man just anade en svart BH och kupan av brösten. C-kupa. Perfekt form och storlek.
Svart kjol och strumpbyxor i ett par halvhöga klackskor.
Sött ungdomligt ansikte och mycket sexig uppsyn. "Perky" minns jag att jag tänkte.
Ålder gissade jag till ca 25-26.

När jag gick ut genom porten och nedför kullerstensgatorna i Old Town kände jag mig dels lite dum för att jag inte frågat om hon ville följa med och äta.
Dels började jag känna att jag kanske gått miste om trevligt sällskap med möjlighet till att bli en spännande kväll.

Hursomhelst. Jag hittade restaurangen som var ett franskt kök.
Njöt av både mat och dryck och efter en timme eller en och en halv, betalade jag för mig och började strosa runt lite på stan.
Klockan var ca 22 och jag tänkte att en promenad efter maten bara är skönt.
Vid en liten tvärgata hittade jag en pub i engelsk stil och gick in och köpte en IPA som sakta försvann.
Det var fotboll på tvn vilket jag kanske inte lade så mycket vikt vid, utan tyckte mest att det var trevligt att kolla på lite folk och njuta av miljön.

Efter andra ölen tackade jag för mig och började gå mot hotellet igen.
Till min förvåning satt tjejen kvar i receptionen när jag kom in. Kanske sisådär kvart i tolv.

Hon frågade mig om jag uppskattade restaurangen och om jag haft trevligt vilket jag sa att det hade jag.
Vi stod där vid receptionen och småpratade lite på engelska, vilket hon kunde hyfsat, då hon frågade om jag trots att baren var stängd ville ha ett glas vin.
Det ville jag gärna, och hon sa att det skulle hon nog kunna ordna. Jag var ju trots allt enda kunden och hon ville inte att jag skulle känna att jag inte var nöjd med vistelsen.
Hon ledde mig nedför en stentrappa och in i en sal nere i en källare, som var mysigt inredd som en liten restaurang och bar.
Jag antog att det även var där som frukost serverades.

Jag satte mig vid ett bord i en skön soffa och tjejen gick till baren och hämtade en flaska rött och ett par glas och satte sig bredvid mig.
Vi satt där och pratade om lite allt möjligt. Jag tyckte det var konstigt att det var så lite folk på hotellet, men hon förklarade att det var precis i julledigheterna, och vintern var ingen högsäsong ändå.
Snart var vinflaskan slut och Agnes (som det stod på hennes namnbricka) var lite småfnittrig. Inte på ett störande sätt utan snarare ganska gulligt och sexigt.

Jag kommer inte ihåg hur det kom sig, men plötsligt står hon upp framför mig och böjer sig ned för att plocka upp telefonen som glidit ur soffan.
Det går liksom inte att undvika att se var strumpbyxorna slutar och vart trosorna tar vid under kjolen.

Hon blev ganska snabbt medveten om att hon blottat sig för mig och tänkte nog fort rätta till sig, men då var det redan försent.
Mitt pekfinger hade lirkat sig innanför trosan och känslan av hennes varma, våta (och slätrakade) blygdläppar mot fingerspetsen, gjorde att jag utan att tveka, lät två fingrar glida längs fittskåran och upp mot klitoris.

Hon gav ifrån sig ett ljud som var något mellanting mellan ett stön och ett gnyende och rätt som det var stod hon framför mig med benen särade och där jag hade dragit ned trosorna till knäna.
Hennes händer stödde mot soffbordet och min tunga lekte lätt med hennes blygdläppar samtidigt som jag fingrade klitoris.

Hon började stöna tungt och vi båda ville just i det tillfället bara en sak.
Jag snurrade runt henne och satte ned henne i soffan samtidigt som jag satte mig på soffbordet.
Hon drog ned min gylf och lirkade ut kuken som vid det här laget var så hård den bara kunde bli.

Jag tog ett fast tag runt hennes svarta hår och förde hennes mun mot min kuk som hon utan protester tog i sin helhet.
Jag blev jäkligt imponerad och säkert dubbelt så kåt bara av det.

Den natten blev det inte mycket sömn. Vi knullade i soffan i baren. Bakifrån. Över bordet. Mot bardisken och på bänken.

Hon följde med mig upp på rummet och i hissen tryckte vi på nödstoppet...
Hon gick ned på mig och sög kuken till jag sprutade ned väggen (vilket hon blev lite stressad av, men som vi torkade av senare)

Frukost på morgonen därefter bestod i att hon gick ned och hämtade lite åt oss båda och tog upp på rummet.
Smaken av rostat bröd, marmelad och sex har aldrig varit bättre.

Näst gång bor jag definitivt på samma hotell.

/JR




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar